Стабілізація та вирівнювання трамвайної колії в центрі Таллінна
Аварія на водопроводі в центрі Таллінна, на перехресті вулиць Mere puiestee та Ahtri, призвела до зупинки трамвайного руху. Прорвало водопровідну трубу діаметром 200 мм. Асфальт поруч із трамвайною колією просів, і утворилася вирва. Оскільки несучі конструктивні шари під трамвайною колією були розмиті, рух трамваїв було зупинено. Один із трамваїв зійшов з рейок унаслідок аварії. За даними міської транспортної компанії, аварія на водопроводі була дуже масштабною – витік води становив приблизно 800 кубічних метрів на годину.
Це був досить рідкісний і унікальний випадок, у якому особливу роль відігравав фактор часу. Перехрестя, де потрібно було виконати роботи, є одним із найбільш завантажених у місті. Аварія на водопроводі спричинила зупинку кількох трамвайних ліній.
На першому етапі порожнину заповнили якомога більшою кількістю піску. Пісок подавався збоку та ущільнювався в порожнинах під бетонними плитами трамвайної колії.
На другому етапі компанія URETEK Baltic заповнила порожнини під трамвайними плитами розширюваним геополімером. Ін’єкції розпочалися з глибини трьох метрів, щоб забезпечити максимальне укріплення ґрунту та притиснути пісок до конструкції трамвайної колії.
На третьому етапі, після заповнення порожнин, URETEK Baltic розпочала підйом плит трамвайної колії та вирівнювання їх до початкового рівня. Ці роботи виконувалися з використанням спеціально замовленого трамвая з парку, який слугував вантажем у зоні ін’єкцій. Той самий трамвай використовувався кілька разів для перевірки можливих просідань плит. Кінцевий результат – точність робіт склала до 1 мм, враховуючи початкову та фінальну висоту після завершення робіт.
Аварію було виявлено о 8:00 ранку.
О 9:00 компанія URETEK Baltic повідомила відповідні служби про проблему.
О 10:30 представники URETEK Baltic прибули на місце події та обговорили можливі рішення проблеми.
Підготовка документації та організаційні роботи тривали з 12:00 до 21:00. Виконання робіт розпочалося опівночі – о 00:00.
Під час робіт початкове положення трамвайної колії було відновлено, і за погодженням із замовником було прийнято рішення підняти її ще на 2 мм, щоб запобігти можливому просіданню внаслідок ущільнення ґрунту.
Warning: Undefined variable $aggregate_rating in /data01/virt64696/domeenid/www.uretek.ee/htdocs/wp-content/plugins/testimonial-free/src/Frontend/Helper.php on line 325